Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w praktyce - 10 problemów z rozwiązaniami
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole, związane z nią regulacje, prawo, dokumenty, kwalifikacje zajmują w oświacie bardzo istotne miejsce. Niemalże nie ma placówki, w której organizacja takiej pomocy nie byłaby potrzebna. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny, orzeczenia, nauczyciel wspomagający, nauczanie indywidualne i rewalidacyjne, wielkość grup, miejsce odbywania zajęć specjalistycznych, wydłużenie okresu nauki – to zagadnienia, które każdy dyrektor musi znać oraz płynnie się w nich poruszać. W tym artykule zbieramy pytania oraz wątpliwości naszych czytelników, które napływają do redakcji magazynu - szczegółowe wyjaśnienie ekspertów, przykłady z życia szkoły, gotowe dokumenty pomogą uporządkować zagadnienie oraz uniknąć błędów w najbardziej problemowych sytuacjach.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły