Obowiązki zamawiającego po podpisaniu umowy o zamówienie publiczne
Podpisanie umowy o zamówienie publiczne to jednocześnie moment zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nie oznacza to jednak końca proceduralnych zobowiązań, które na zamawiającego nakłada ustawodawca. Tym samym, zanim zamawiający poświęci się w pełni realizacji umowy, powinien uprzednio zrealizować kilka ważnych ustawowych obowiązków. Przedstawiamy 4 obowiązki, których trzeba dopełnić po podpisaniu umowy o zamówienia publiczne.
W artykule m.in.:
OBOWIĄZEK 1. Ogłoszenie o wyniku postępowania
OBOWIĄZEK 2. Przekazanie informacji o zawartej umowie do rejestru umów
OBOWIĄZEK 3. Zwrot wadium
OBOWIĄZEK 4. Zwrot próbek
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły