Kompendium wiedzy o ocenianiu, klasyfikowaniu i promowaniu. Część I: Ocenianie bieżące
Ocenianie bieżące nierzadko przysparza wielu trudności i wątpliwości. Uczniowie, nie zawsze dobrze poinformowani nie wiedzą, czy, kiedy i jak mogą poprawiać oceny; rodzice występują o udostępnienie prac, choć jest to obowiązkiem dyrektora; a nauczyciele wystawiają oceny celujące za osiągnięcia wykraczające poza podstawę programową. Te i wiele innych postępowań zostało uregulowanych w przepisach oświatowych - ich dokładne prześledzenie pozwoli postępować w sposób bezbłędny. W tym wydaniu zamieszczamy pierwszy cykl tekstów na temat oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów, również w czasie nauki online. Dotyczy on oceniania bieżące - kolejne części w następnych wydaniach.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły