Umowa o zamówienie publiczne - praktyczny poradnik dla placówek oświatowych

Jedną z naczelnych zasad kontraktowania, obowiązującą powszechnie w obrocie gospodarczym, jest zasada swobody umów. Umowa o zamówienie publiczne ma niebagatelne znaczenie dla procesu zakupowego. Zawarte w temacie wskazówki, pozwolą nie tylko na sprawne redagowanie projektu umowy, ale również na efektywną realizację kontraktu oraz osiągnięcie założonego w nim efektu końcowego. Porady eksperta to dla zamawiającego cenny kierunkowskaz do podejmowania kolejnych działań niezbędnych dla ważności i skuteczności umowy o zamówienie publiczne. Dobór praktycznych przykładów z życia szkoły sprawia, że każdy dyrektor oraz pracownik szkoły odpowiedzialny za przygotowanie umów i ich realizację w przystępny sposób pozna swoje obowiązki, ważne wytyczne i zasady postępowania.

W artykule m.in.:

Przepisy regulujące umowy o zamówienie publiczne

Forma umowy

Moment zawarcia umowy

Okres obowiązywania umowy

Projektowane postanowienia umowy jako część SWZ

Opcja jako możliwość zmiany zakresu zamówienia

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły

ZOBACZ OFERTĘ