Umowa o zamówienie publiczne - praktyczny poradnik dla placówek oświatowych
Jedną z naczelnych zasad kontraktowania, obowiązującą powszechnie w obrocie gospodarczym, jest zasada swobody umów. Umowa o zamówienie publiczne ma niebagatelne znaczenie dla procesu zakupowego. Zawarte w temacie wskazówki, pozwolą nie tylko na sprawne redagowanie projektu umowy, ale również na efektywną realizację kontraktu oraz osiągnięcie założonego w nim efektu końcowego. Porady eksperta to dla zamawiającego cenny kierunkowskaz do podejmowania kolejnych działań niezbędnych dla ważności i skuteczności umowy o zamówienie publiczne. Dobór praktycznych przykładów z życia szkoły sprawia, że każdy dyrektor oraz pracownik szkoły odpowiedzialny za przygotowanie umów i ich realizację w przystępny sposób pozna swoje obowiązki, ważne wytyczne i zasady postępowania.
W artykule m.in.:
Przepisy regulujące umowy o zamówienie publiczne
Forma umowy
Moment zawarcia umowy
Okres obowiązywania umowy
Projektowane postanowienia umowy jako część SWZ
Opcja jako możliwość zmiany zakresu zamówienia
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły