Postępowanie o udzielenie zamówienia w placówce oświatowej zgodnie z nową ustawą Pzp – Cz. I.
Już ponad rok obowiązuje nowa ustawa regulująca właściwy sposób udzielania zamówień publicznych. Jej wejście w życie z dniem 1 stycznia 2021 roku, okazało się dla licznych podmiotów nie lada wyzwaniem. Do ich grona należą z całą pewnością placówki oświatowe, które zostały zmuszone do porzucenia dotychczasowych, wypracowanych w okresie ostatnich 15 lat, praktyk zamówieniowych i podjęcia próby zmierzenia się z wyzwaniem właściwego stosowania wytycznych zawartych w ponad 600 przepisach. Poziom skomplikowania sytuacji wzmaga proces elektronizacji postępowań, który obejmuje aktualnie wszystkie zamówienia o wartości co najmniej 130. 000 zł.
Oddajemy tekst, który krok po kroku przeprowadzi przez procedurę, której celem jest udzielenie zamówienia publicznego. Artykuł został wzbogacony o liczne praktyczne przykłady i wskazówki postępowania.
Kolejną część artykułu zamieścimy w Aktualizacji nr 203.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły