Praca z uczniem przewlekle chorym - podstawowe informacje

Zgodnie z danymi Głównego Urzędu Statystycznego oraz wynikami badań Health Behaviour in School-age Children (HBSC) ponad 20% uczniów obciążonych jest długotrwałym problemem zdrowotnym. W wydaniu lutowym rozpoczęliśmy cykl artykułów „Specjalne potrzeby uczniów”. Pierwszy artykuł dotyczył ucznia z cukrzycą, kolejny ucznia szczególnie uzdolnionego (druga część tekstu o indywidualnym programie nauki dla ucznia zdolnego będzie dostępna w wydaniu kwietniowym, już za miesiąc). W tej aktualizacji porządkujemy podstawowe zagadnienia dotyczące pracy z uczniem przewlekle chorym - jakie zadania ma szkoła i dyrektor, jakie są formy kształcenia, zasady podawania leków.

W artykule m.in.

Znaczenie pracy z uczniem przewlekle chorym

Zadania dyrektora szkoły

Formy kształcenia dzieci przewlekle chorych

Zasady podawania leków na terenie szkoły

Procedura postępowania z uczniem przewlekle chorym

Dokumenty do tematu

Upoważnienie rodziców do podania leków dziecku z chorobą przewlekłą

Zgoda nauczyciela/pracownika szkoły na podania leków dziecku z chorobą przewlekłą

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły

ZOBACZ OFERTĘ