ORGANIZACJA KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO W SZKOLE KROK PO KROKU

Dostarczenie do szkoły czy przedszkola orzeczenia o potrzebie kształcenie specjalnego dziecka uruchamia całą machinę i procedurę postępowania, aby objąć je odpowiednią pomocą. Obowiązki z tym związane spoczywają na dyrektorze, nauczycielach, rodzicach. Jakie podjąć konkretnie kroki, jakie terminy obowiązują placówkę, jakie dokumenty opracować? Jakie elementy powinien zawierać IPET oraz jakie są różne formy wsparcia ucznia z orzeczeniem w szkole? Odpowiedzi na te oraz inne pytania przedstawiamy w temacie numeru - kompendium wiedzy na temat orzeczenia o kształceniu specjalnym w szkole.

W artykule m.in.

Uczniowie posiadający orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego

Zadania zespołu pracującego z uczniem

Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny

Opinia o potrzebie wczesnego wspomagania

Dodatkowe możliwości wsparcia uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego

Przygotowanie kadry do pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Oddział integracyjny i oddziały specjalne

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły

ZOBACZ OFERTĘ