ORGANIZACJA KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO W SZKOLE KROK PO KROKU
Dostarczenie do szkoły czy przedszkola orzeczenia o potrzebie kształcenie specjalnego dziecka uruchamia całą machinę i procedurę postępowania, aby objąć je odpowiednią pomocą. Obowiązki z tym związane spoczywają na dyrektorze, nauczycielach, rodzicach. Jakie podjąć konkretnie kroki, jakie terminy obowiązują placówkę, jakie dokumenty opracować? Jakie elementy powinien zawierać IPET oraz jakie są różne formy wsparcia ucznia z orzeczeniem w szkole? Odpowiedzi na te oraz inne pytania przedstawiamy w temacie numeru - kompendium wiedzy na temat orzeczenia o kształceniu specjalnym w szkole.
W artykule m.in.
Uczniowie posiadający orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego
Zadania zespołu pracującego z uczniem
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny
Opinia o potrzebie wczesnego wspomagania
Dodatkowe możliwości wsparcia uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego
Przygotowanie kadry do pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Oddział integracyjny i oddziały specjalne
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły