Design thinking w oświacie - od teorii do praktyki
W Fundacji Szkoła z Klasą od lat korzystamy z design thinking w codziennej pracy naszego zespołu. Do jej przetestowania zapraszamy również osoby uczestniczące w naszych programach: nauczycielki, nauczycieli oraz dyrekcję. Stworzyliśmy szereg autorskich narzędzi, które wspierają wdrażanie poszczególnych etapów DT - persony do opisania przedstawicieli grup docelowych, narzędzia badania potrzeb, metody wspierające generowanie pomysłów, czy ich filtrowanie i ostateczny wybór rozwiązania do wdrożenia. Skuteczność design thinking potwierdzają setki projektów edukacyjnych przeprowadzonych zgodnie z metodą, zmiany w podejściu do współpracy w radach pedagogicznych, budowanie świadomych szkolnych społeczności, które na co dzień obserwujemy w naszych programach.
W artykule m.in.
Co to jest design thinking?
Dlaczego warto sięgnąć po design thinking w szkole?
Etapy design thinking według Fundacji Szkoła z Klasą
Wyzwania i praktyczne wskazówki
Design thinking to filozofia działania
O design thinking w pigułce
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły



