Innowacje i eksperymenty dydaktyczne − tablice interaktywne, mp3 i gry komputerowe jako narzędzia edukacji
Temat innowacji i eksperymentów pedagogicznych staje się coraz bardziej aktualny. W czasach niezwykle szybkiego rozwoju techniki, szczególnie komputerowej, coraz łatwiejszego i tańszego dostępu do Internetu w szkole także pojawiają się nowe możliwości usprawniania i udoskonalania pracy z młodzieżą. Nauczyciele coraz rzadziej ograniczają się do używania jedynie kredy i tablicy, coraz częściej stosują urozmaicone metody nauczania, korzystają z programów komputerowych, rzutników, filmów edukacyjnych, tablic interaktywnych, dziennika elektronicznego dającego możliwość pracy poprzez dostęp do platformy edukacyjnej, e-learning. Zmienia się szkoła, zmienia się rzeczywistość wokół niej, już zmieniają się treści i cele kształcenia, jednak dotychczasowe metody pracy z dziećmi nie zawsze dają zadowalające efekty. Dlatego na współczesnej szkole spoczywa obowiązek podejmowania nowych przedsięwzięć dających możliwość sprostania aktualnym społecznym oczekiwaniom i rozwoju zainteresowań dzieci . Sprawdzamy, jak to zrobić.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły