Organizacja edukacji domowej w teorii i praktyce
Edukacja domowa staje się coraz bardziej popularna. Choć wielu uczniów i rodziców nie wyobraża już sobie nauki w szkole stacjonarnej, dla większości osób jest to wiąż temat nowy i przez to budzący wiele wątpliwości. Obowiązki w edukacji domowej spoczywają na obu stronach – rodzicach, ale też dyrektorze placówki. Warto więc zapoznać się z przepisami, wytycznymi i zadaniami dotyczącymi tego zagadnienia. Przedstawiamy kompleksowe informacje na temat edukacji domowej - od strony teoretycznej, praktycznej ale też wytyczne jak stworzyć placówkę przyjazną edukacji domowej. Uzupełnieniem materiału są gotowe do wykorzystania wzory dokumentów.
Opracowanie Agnieszka Stebelska na podstawie porad: Marzenny Czarnockiej, Bożeny Winczewskiej, Małgorzaty Celuch, Wandy Pakulniewicz, Jacka Miklasińskiego, Michała Kowalskiego
W artykule m.in.
CZĘŚĆ I. EDUKACJA DOMOWA W TEORII - 10 WARUNKÓW
CZĘŚĆ II. EDUKACJA DOMOWA W PRAKTYCE - 8 PROBLEMÓW
Praktyczne narzędzie
SZKOŁA PRZYJAZNA EDUKACJI DOMOWEJ
Dokumenty do tematu
Decyzja ws. spełniania obowiązku szkolnego poza szkołą
Decyzja ws. rezygnacji ze spełniania obowiązku szkolnego poza szkołą
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły