Praca z uczniem przewlekle chorym - podstawowe informacje
Zgodnie z danymi Głównego Urzędu Statystycznego oraz wynikami badań Health Behaviour in School-age Children (HBSC) ponad 20% uczniów obciążonych jest długotrwałym problemem zdrowotnym. W wydaniu lutowym rozpoczęliśmy cykl artykułów „Specjalne potrzeby uczniów”. Pierwszy artykuł dotyczył ucznia z cukrzycą, kolejny ucznia szczególnie uzdolnionego (druga część tekstu o indywidualnym programie nauki dla ucznia zdolnego będzie dostępna w wydaniu kwietniowym, już za miesiąc). W tej aktualizacji porządkujemy podstawowe zagadnienia dotyczące pracy z uczniem przewlekle chorym - jakie zadania ma szkoła i dyrektor, jakie są formy kształcenia, zasady podawania leków.
W artykule m.in.
Znaczenie pracy z uczniem przewlekle chorym
Zadania dyrektora szkoły
Formy kształcenia dzieci przewlekle chorych
Zasady podawania leków na terenie szkoły
Procedura postępowania z uczniem przewlekle chorym
Dokumenty do tematu
Upoważnienie rodziców do podania leków dziecku z chorobą przewlekłą
Zgoda nauczyciela/pracownika szkoły na podania leków dziecku z chorobą przewlekłą
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły