Wypadek pracownika szkoły - 8 procedur, 24 kroki postępowania
W każdej szkole może się wydarzyć jakiś wypadek pracownika. Nauczyciel spadnie ze schodów, dostanie w głowę piłką lub uczeń potrąci kogoś na stołówce i wyleje na niego gorącą zupę. Te wypadki nie pozostawiają wątpliwości, że wydarzyły się na terenie placówki, podczas wykonywania pracy i są wypadkami w jej czasie. Jednak pracownik może tez mieć wypadek w drodze do lub ze szkoły, np. gdy potrąci go samochód. Czy wówczas też nie ma wątpliwości, że to był wypadek pracownika szkoły w pracy? Kiedy wypadek w drodze do pracy należy traktować na równi z wypadkiem przy pracy, czy wypadek w czasie ferii jest wypadkiem przy pracy oraz w jakim terminie pracownik powinien powiadomić pracodawcę o wypadku? Odpowiadamy na te oraz inne pytania.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły