Zamówienia publiczne w szkole - wydatkowanie środków publicznych
Zamówienia publiczne dotyczą każdej placówki oświatowej. To wiele przepisów, które trzeba dokładnie przeanalizować. Przede wszystkim, dla ustalenia zakresu obowiązków dyrektora szkoły, w zakresie sposobu wydatkowania środków finansowych, niezbędne jest prawidłowe ustalenie statusu prawnego jednostki przez niego zarządzanej. Również dla oceny czy do wydatkowania danych środków mają zastosowanie zasady opisane w ustawie Prawo zamówień publicznych, niezwykle istotne znaczenie ma prawidłowa interpretacja samego pojęcia zamówienia publicznego. Aby prawidłowo zarządzać placówką warto przeanalizować czym jest zamówienie publiczne i kiedy możemy o nim mówić. Autor opisuje, kiedy w placówce oświatowej należy stosować ustawę Prawo zamówień publicznych oraz jak robić to zgodnie z przepisami.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły