Pieczęci, sztandar i patron likwidowanego gimnazjum - procedura postępowania

Od dnia 1 września 2017 roku dotychczasowe gimnazja podlegają stopniowemu wygaszaniu. Od roku szkolnego 2017/2018 zaprzestano rekrutacji kandydatów do pierwszej klasy gimnazjum. Większość funkcjonujących jeszcze klas drugich i trzecich gimnazjum włączono do szkół innego typu, najczęściej do szkół podstawowych, niektóre gimnazja przekształcono w ośmioletnie szkoły podstawowe. Jak ewidencjonować pieczęcie i niszczyć je po likwidowaniu gimnazjum? Jak postępować z patronem oraz sztandarem gimnazjum?Zapraszam do lektury materiały – by sprawnie i zgodnie z prawem wywiązać się ze swoich obowiązków. W broszurze zamieszczamy też szczegółową instrukcję postępowania z pieczęciami urzędowymi i pieczątkami służbowymi.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły

ZOBACZ OFERTĘ