Pomoc psychologiczno-pedagogicznej po zmianach - formy wsparcia uczniów, rodziców i nauczycieli
W przypadku stwierdzenia takiej potrzeby pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolu i w szkole powinna być udzielana w trakcie bieżącej pracy z dziećmi i uczniami oraz w ramach zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów. Potrzeby dziecka mogą jednak wymagać dodatkowego wsparcia w celu wyeliminowania występujących trudności lub rozwijania jego szczególnych uzdolnień, w formach wykraczających poza zindywidualizowaną pracę podczas zajęć edukacyjnych. Potrzeby dzieci i młodzieży mogą również implikować konieczność zorganizowania wsparcia dla rodziców, a w wielu przypadkach również dla nauczycieli i specjalistów, którzy pracują z uczniem.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły