Konsekwencje za niezrealizowanie czynności w ramach zadań statutowych szkoły
Każdy nauczyciel zobowiązany został do zrealizowania w roku szkolnym 2016/2017 po 2h/tyg czynności wynikających z zadań statutowych szkoły, w tym zajęć opiekuńczych i wychowawczych uwzględniających potrzeby i zainteresowania uczniów: zwiększające szanse edukacyjne uczniów, przeznaczone na pracę z uczniem zdolnym lub z uczniem mającym trudności w nauce, rozwijające zainteresowania uczniów. Zobowiązanie było sformułowane Zarządzeniem Dyrektora szkoły z podstawą prawną: art. 42 ust. 1-2, 7a ustawy z 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (tekst jedn.: Dz.U. z 2016 r. poz. 1379 ze zm.). Jakie Dyrektor może wyciągnąć prawne konsekwencje wobec nauczycieli, którzy tych godzin nie zrealizowali?
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły